آموزش برنامه نوسی

آموزش برنامه نویسی سی شارپ asp,net mvc asp.net core angular emberjs و ...

آموزش برنامه نویسی سی شارپ asp,net mvc asp.net core angular emberjs و ...

نمیدانم چه میخواهم بگویم


<a href="https://www.zangin.ir">بهترین نرم افزار اتوماسیون اداری</a>

اگر دانشجو هستید

جمعه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۷، ۰۱:۳۱ ب.ظ

اگر دانشجو هستید

برخی از شرکت های معتبر دنیای فناوری، خدمات و محصولات شان را رایگان و یا با قیمت بسیار کمی به دانشجویان ارائه می دهند. از نظر آن ها هم دانشجو کسی هست که ایمیلی با پسوند edu داشته باشد و یا به نوعی از روی آدرس ایمیل مشخص باشد که دانشجو است.

شما هم اگر دانشجو هستید یا ایمیل دانشجویی تان هنوز در دسترس هست، می توانید به راحتی (بعضا بدون داشتن هیچ گونه کردیت کارتی) از محصولات زیر استفاده کنید:

* بسته Github Student Developer Pack: این برنامه که توسط گیت هاب برای دانشجویان فراهم شده می تواند دسترسی شما را به سرویس های متنوعی نظیر SendGrid، DigitalOcean، Sentry، NameCheap و Bitnami فراهم کند.

https://education.github.com/pack

* پلن Jetbrain: کمپانی Jetbrain محصولات پرقدرت و پرطرفداری برای توسعه دهنده ها ارائه می دهد. اگر دانشجو هستید، همه آن ها را به راحتی می توانید دانلود کنید.

https://www.jetbrains.com/student/

* پلن Microsoft Imagine: محصولات مایکروسافت نظیر Windows، Office، Office365، VisualStduio و Sql Server در عمده دانشگاه های جهان از طریق وب سایت onthehub، به صورت رایگان در اختیار دانشجویان می باشد. اما به هر حال دانشجویان ایرانی ایی که نمی توانند از این امکانات استفاده کنند، می توانند به عضویت Microsoft Imagine در بیایند تا به طور رایگان 6 ماه عضو سایت آموزشی Pluralsight شوند و همچنین بتوانند به اندازه 100 دلار کردیت دریافت کنند که از سیستم کلاد مایکروسافت و سرویس های آن به طور رایگان استفاده کنند (بدون نیاز به کردیت کارت)

https://imagine.microsoft.com/en-us

https://blogs.msdn.microsoft.com/microsoftimagine/2018/03/01/announcing-azure-for-students/

* پلن Aws Educate: که از طرف آمازون ارائه می شود و دانشجویان می توانند بدون داشن کردیت کارت از سامانه کلاد آمازون استفاده کنند. (اطلاعی که در ایران قابل استفاده هست ندارم!)

https://aws.amazon.com/education/awseducate/

اگر از پلن های دیگری مطلع هستید، لطفا با من در میان بگذارید تا به اشتراک گذاشته شود.

@irandotnet

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۳۱
کدچی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی