آموزش برنامه نوسی

آموزش برنامه نویسی سی شارپ asp,net mvc asp.net core angular emberjs و ...

آموزش برنامه نویسی سی شارپ asp,net mvc asp.net core angular emberjs و ...

نمیدانم چه میخواهم بگویم


<a href="https://www.zangin.ir">بهترین نرم افزار اتوماسیون اداری</a>

ایجاد ساختار درختی از اطلاعات دیتابیس در Asp

سه شنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۷، ۰۲:۵۸ ب.ظ

ایجاد ساختار درختی از اطلاعات دیتابیس در Asp

ایجاد ساختار درختی از اطلاعات دیتابیس در Asp

 

با یکی دیگر از مقالات آموزشی برنامه نویسی Asp.net Mvc و Asp.net core از وب سایت  خودمان در خدمت شما دوستان گرامی هستیم.

یکی از مواردی که بسیاری از برنامه نویسان خصوصا برنامه نویسان وب به دنبال آن هستند موضوع ساختارهای درختی و نمایش اطلاعات به صورت یک درختواره و سلسله مراتبی می باشد.

این ساختار علاوه بر اینکه ظاهری بسیار حرفه ای را به وب سایت و نرم افزار ما می دهد نمایشی بسیار زیبا از اطلاعات را نیز شامل می شود. همچنین در بسیاری از نرم افزارها بدون داشتن و نمایش یک ساختار درختی واقعا کار سخت خواهد شد.

به عنوان مثال فرض کنید در یک سیستم بزرگ قصد دارید یک سیستم تایین سطوح دسترسی را ایجاد کنید. قطعا در چنین سیستم هایی برای ایجاد دسترسی ها باید به صورت درختواره لیست دسترسی ها و مجوزها را نمایش داد چون در غیر این صورت برای ادمین سیستم تشخیص این که چه جزیی زیر مجموعه جز دیگر است بسیار سخت خواهد بود.

 

در اینجا برای شما دانشجویان یک ویدیوی آموزشی را تهیه کرده ایم که نحوه ایجاد ساختار درختی از اطلاعات دیتابیس در Asp را آموزش داده ایم. البته با توجه به استفاده از پلاگین JsTree در این فیلم آموزشی برنامه نویسان PHP نیز می توانند از این آموزش استفاده کنند.

در این فیلم آموزشی فرض را بر این قرار داده ایم که می خواهیم اطلاعات استانها را در یک ساختار درختی نمایش دهیم و در زیر آنها نیز لیست شهرهای هر استان را به صورت درختواره نمایش دهیم. در زیر تصویری از پروژه انجام شده در این فیلم آموزشی را مشاهده می نمایید.

 

 ایجاد درختواره از اطلاعات دیتابیس در وب ایجاد ساختار درختی از اطلاعات دیتابیس در ASP ساختار درختی در ASP ساختار درختی در ASP.NET CORE ساختار درختی در ASP.NET MVC ساختار درختی در PHP نمایش اطلاعات به صورت سلسله مراتبی در ASP.NET نمایش سلسله مراتبی اطلاعات دیتابیس در ASP MVC

 

مشاهده فیلم در آپارات

 

 

ایجاد ساختار درختی از اطلاعات دیتابیس در Asp

زنگین 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۰۹
کدچی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی