آموزش برنامه نوسی

آموزش برنامه نویسی سی شارپ asp,net mvc asp.net core angular emberjs و ...

آموزش برنامه نویسی سی شارپ asp,net mvc asp.net core angular emberjs و ...

نمیدانم چه میخواهم بگویم


<a href="https://www.zangin.ir">بهترین نرم افزار اتوماسیون اداری</a>

۶ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است

قابلیت های جدید Entity Framework Core
FromSql

در نسخه Core، قابلیت جدیدی تحت عنوان FromSql به Entity Framework افزوده شده است. در وهله اول ممکن است اینطور برداشت شود این قابلیت در واقع همان قابلیت SqlQuery سابق در نسخه های گذشته باشد که یک کوئری را به صورت متن دریافت می کرد و سطرها را برگشت میداد. اما، FromSql در واقع ویژگی به کلی مجزایی می باشد که فرصت های جدیدی را می تواند برای ما فراهم کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۹۷ ، ۱۳:۳۲
کدچی

اگر دانشجو هستید

برخی از شرکت های معتبر دنیای فناوری، خدمات و محصولات شان را رایگان و یا با قیمت بسیار کمی به دانشجویان ارائه می دهند. از نظر آن ها هم دانشجو کسی هست که ایمیلی با پسوند edu داشته باشد و یا به نوعی از روی آدرس ایمیل مشخص باشد که دانشجو است.

شما هم اگر دانشجو هستید یا ایمیل دانشجویی تان هنوز در دسترس هست، می توانید به راحتی (بعضا بدون داشتن هیچ گونه کردیت کارتی) از محصولات زیر استفاده کنید:

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۹۷ ، ۱۳:۳۱
کدچی

مقایسه ایران با مایکروسافت ۱۰ سال پیش! تلگرام را فیلتر کنیم؟

تلگرام یک تهدید است برای اجتماع ایران؟ تلگرام یک تهدید است برای اقتصاد؟ همه اینها درست هستند ولی قضیه عمیق‌تر از خود تلگرام است. در حقیقت تلگرام نماینده یک شبکه باز است که در آن همه آزادانه حق دارند صحبت کنند بدون ترس از دستگیر شدن! و در آینده همه حق دارند با ازر دیجیتالی معامله کنند . در حقیقت این دو عبارت است که تهدید است نه خود تلگرام. تلگرام فقط ابزاری است که این دو را در اختیار قرار داده.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ فروردين ۹۷ ، ۱۸:۰۷
کدچی

بنچمارک های NetCore

اگر قبلا به ادرس زیر مراجعه میکردید بنچمارک های دات نت کور رو به صورت جدول مشاهده میکردید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ فروردين ۹۷ ، ۱۹:۵۰
کدچی

چرا باید به Figma فرصت امتحان شدن بدهید

چند باری درباره ابزار جدید دیزاین اشتراکی (design-collaboration) به اسم Figma صحبت کردیم. تمامی ابزارها در ابتدای انتشار، در مقایسه با ابزارهای موجود، آنقدرها که باید کامل نیستند. باید به آنها زمان داد تا بهتر شوند و سپس آن‌ها به عنوان ابزار کار در نظر گرفت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ فروردين ۹۷ ، ۱۹:۴۹
کدچی